them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Saturday, August 21, 2010

RAMADHAN~~~aku bermonolog~~~

RAMADHAN rahmat dari ILAHI,,,
banyakkan ibadah dan berdoa,,
hapuskan dosa tingkatkan pahala,,,,,tersentuh aku ble dgr lagu tuu,,,,
tp ble pikir,,,,,,
banyak ke ibadah aku?????
banyak dah ke pahala aku???
banyak kn dosa aku?????

aku banyak dosa,,,,,,
aku xnak banyak dosa,,,,,
aku nak perbaiki diri aku,,,,,,
aku jahatttt,,,,,,,
aku xjaga solat 5 waktu,,,,
aku xjaga pkaian aku,,,,
aku xjaga hati aku,,
aku lupa kawal hati aku,,,,,,,
aku lupa,,lupa tentang itu,,
aku xbersungguh2 untuk belajar,,
aku nak belajar,
aku nak cemerlang,
tp,,,,,,,,,,,,,???????????

aku maen2,,
aku jarang serius,,
aku ske pkir yang aku ni xbgus,
aku xde,,
aku xde CONFIDENT!!!
aku malu ble orang tgk muka aku,,
aku rase aku macam pesalah,
dorg tak salah,,
dorg ade mata,,

ya ALLAH,,,,
aku pohon,,
bantulah hambamu ini,,
terangilah dan tenangilah hati hambamu ini
ketika dia mahu belajar,
sedang belajar,
permudahkan lah aku untuk menerima ilmu yg diajarkn
berkatilah ilmu yang guru ajar kepada ku,,
bantulah hambamu ini supaya tidak hilang fokus
bantulah hambamu ini untuk mendapat keyakinan diri,
bantulah hambamu ini supaya tidak mengabaikan pelajaran

aminn,,,,,,



No comments:

Post a Comment