them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Saturday, December 31, 2011

apa tu segmen "review ur blog" and" bloglist exchange" by kiz?

assalamualaikum!

ok,first time aku join mende mende camni.selalu blogwalking tengok blogger2 join contest lah,macam2.aku xjoin sebab aku pemalu.huehuehuew ^^"

ok,back to the segment,aku mngajak semua semua orang untuk join segmen nih.di samping tu dapatlah kita berkenal-kenalan sesama kita:D so,jom kita terjah!




first,"Review ur blog".menurut pak cik Google translate, maksudnya "mengkaji semula blod anda".
SYARAT-SYARAT PENYERTAAN
1. Buat satu entri kat blog korang pasal segmen ni
2. Follow Blog Kiz kalau rajin
3. Letak Link Kiz Garden dalam Bloglist korang
4. Mesti ada Blog sendiri
5. Untuk join, sila sertakan NAMA beserta LINK blog korang kat bahagian comment
6. TARIKH TUTUP : 12 JAN 2012





second, "bloglist exchange".menurut adik Pak cik Google translate pulak maksudnya "senarai pertukaran blog".




SYARAT-SYARAT PENYERTAAN
1. Follow blog Kiz kalau rajin ( tak nak pun takpe )
2. Buat entri pasal segmen ni kat blog korang
3. Of course mesti ada blog sendiri
4. Letak Link Kiz Garden dalam Bloglist korang
5. Lepas letak link, sila komen kat entri ni beserta Nama Blog and Link Blog
6. Nanti Kiz akan terjah blog korang and kalau link Kiz ada baru Kiz
akan letak link korang kat blog Kiz Garden ok.




ada sebab aku join segmen ni.aku rasa agak menarik sebabsegmen ni mengajak kita yang blogger2 ni mengeratkan lagi silaturrahim.aku pon kalo buat entry,and buat blog first pikir untuk diri sendiri nak luah perasaan ke, etc.tapi even kita ni bukanlah blogger yang tegar,kita tak perlulah malu untuk join contest dan rajin2 kanlah bertegur sapa kalo pegi blog orang lain.betol tak Kiz ?ehehe segan pulak aku.over merepek dah ni ^^"

eh korang,kalau nak tau lebih detail pasal segmen ni kan,korang boleh lah klik jek kat blog The Kiz's Garden and join segmen ni and follow blog aku and blog Kiz. aku pon dah join.sapa2 yang jeles ngan aku tu,jom join skaki!



daku dah, anda bila lagi?




peeps!:ok,jom continue study ;)






1 comment:

  1. Hi TQ for joining...

    P/S : jangan lupa ya letak link Kiz Garden kat sidebar u kayh..

    ReplyDelete