them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Tuesday, August 24, 2010

farhana:DULU vs SEKARANG

DULU...........................................

aku agak kasar,,
aku suka buat jahat,,
aku suka ponteng kelas,tp suka datang sekolah,
aku suka kacau budak2,mb dorg boleh nanges or ngamuk ngan aku.
aku suka diam,aku suka dengar,
aku suka tengok pangai orang,
aku suka buat hal,
aku pernah hampir gantung asrama,
aku ada jek idea jahat nak buat
aku suka bila ade orang supprt aku buat jahat/nakal
aku suka blaja,,agama/english/malay
aku selamber jek
aku bukan nak pikir hal orang lain,
ahh lantak dorang lahh,,
aku banyak kawan,,
aku suka berkawan,,
tp,,,,,,aku xbanyak kawan lelaki
kalau aku kawan ngan laki,
aku agak kasar..
aku suka tunjuk kuat..

SEKARANG....................................

aku jadi more feminin,
aku jadi more behave,
aku jadi sedikit baik
aku still ponteng kelas gak,
aku dah ade FB,BLOG
2 ni mang dari dulu,aku nak buat.
aku jadi senyap gak.
aku still kacau mbr2dulu
aku still kasar tp bertapis sket
aku malas sket blaja,
aku tak tau knape
bkn sbb aku da pandai
aku still bodoh jugak
aku kena ade semangat
aku kena kuat
aku jarang balik rumah
tp aku gile rindu rumahku
aku gle rindu mak abah n so on,,
aku jadi agak pasif
aku tak tau knape
pakaian aku still same
but sket keperempuanan
aku da pandai masak
aku da pandai kemas mengemas
aku jadi rajin sket



semua tu maybe atas sebab diri sendiri jugak,plus semua orang yg terlibat whether concious or not,,thankz tau,aku bersyukur


TP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku nak hindarkan sifat MALASSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!
somebody can help me???????????

No comments:

Post a Comment