them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Wednesday, January 26, 2011

akurasakenapakah?

tak pasal2 aku tulis kat blog nih.actually mang selalu lah menjenguk jenguk blog ni tapi malas nak update.aku biarkan ianya sepi sebelum aku mentrasnformerskan ia.yeay!~ nanti lah.aku mang suka taip2 ni.tapi aku ada tabiat yang diketahui ramai iaitu malas.so nantilah aku update yang gempak2.oh,SELAMAT TAHUN BARU 2011!!habek aku mak kiah oi,dah 26 hari dah baru aku wish kat blog.saje.bia aku paling lambat wish kat blog.hohohohoho emm tahniah kat angah sebab dapat pegi Dubai and adik aku Nurul Hidayah dapat 7a 1b dalam pmr 2010,emm ha!tahniahlah korang berdua Ida ngan Qinah sebab dapat satu sekolah.
im happy yabedabeduuuwww~~!!
oklah,nanti aku cerita pasal tahun baru punya cita.sorry,lambat sket ye.ada ke yang nak baca?ha lantak.aku tulis jek.hahaaahaha k sayonara all!!;D

No comments:

Post a Comment