them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Monday, September 27, 2010

laparnyee

bila aku cakap lapa it means that aku mang tol2 lapa.
bukan cam sblom nih,time lapa aku makan,even time kyang pn aku makan.
sebabnye??aku JEALOUS tengok orang lain makan..
heeeeeeee..(^^,)

bila aku da soal selidik(cam wat research jek) aku ni xbape banyak sangat makan,
tapi aku paksa perut aku tampung makanan2 yang masok lam perot aku ni.(jahatnye budak!)

aku sebenarnye dapat mengkaji bile aku dok umah sewa(ke sebab xde duit,nak coverla tuh)
ishh xdelaa sebenarnye aku ni mang camtu.
lau kat rumah lau aku makan bagai nak rak tu(rak buku ke??)maksudnye aku mang jeles tgk org lain makan,or aku xbace doa makan,or makan tu nampak sedap.(terliur kott..)
haisyyhh..

ha!aku baru jek lepas masak kentang goreng,daging burger(western lah sangat)
tapi kene tau pasal keburukan frozen food ni.nanti aku research k??
heeeeee.(^^,)

yela bab masak2 kat umah sewa nih,
aku mang incharge pasai masak lauk pauk,sayur mayur,,,
kalau dayah lak die incharge pasal masak nasi,buat air..
heeeee(^^,)
senang jek keje ktrang,asalkan xde xpuas hati sape wat lebih(sebab aku xske disuruh,tp ko malas time tu)

hmmmmmm!!!
lpas ni aku nak jadi rajin sket..(wahh!!)
aku banyak asngment lahh..
nak aku list ke??
ok aku listkan..
-retail fashion
-bel(presentation2;bibliography,Q/A)
-formal letter
-arab(ana kene wat skrip tuk berlakonlah,wat tuk persembahan kreatif-xpe subjek aku suke aku try)

hmm tu je lah kot yang aku ingat.hahaha kalau cakap cam berpuluh puluh(tula balasan bagi orang yang suke tangguh kerja)
ye farhana!ko kenala semangat sket,amek mo0d amek mo0d.
huh huh.
errmm tunggu dayah siap mandi baru nak makan.aduh,,lamenyee..
hmmm nanti aku sambunglah,aku nak cite pasal mo0d aku arini.
yahoooooooooo!(hepi sangat ke??)

note**bila lapar mang xsuka hati.result nye,mule la banyak tulis..
seb bek when the heart says,mouth.haisyyhh(-_-*)

No comments:

Post a Comment