them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Sunday, September 26, 2010

-malunye akuu!!!!!!!!-

pishhh pishhh malu tol aku arni,,
xdela actually ingatkn nak g TESCO,tp akibat terlalu kompiden ngan diri,
terlajak kat GIANT sksyn bape tah,,
hahahahahah(mang slalu memalukan diri aku ni),,,(^,^)v
da la balek lambat,pas isyak,,seb bek kami berdua period.(heh heh)^^,

nak dijadikan cite aku suh angah amek aku sbb da mlam,tkot nak naek bas,
alih2 die suh K.JIEHA amek,,(baeknye K.JIEHA ni,,terharu,,;),,)
dala die dari SACC MALL,kne amek kami berdua(yang mang slalu sesat ni)
heeeeeeeeeeeeeeeee
K.MO0N,YAYA pn ramah gak lam kete td,,
so aku xdela terSEGAN hahah

xdela dala aku bru 2x jmpe K.JIEHA termasok arini,,
tu yang wat aku sogan sesangat nih,
nak lak terase mnyusahkn die jek.
(SORRY tauu)

ALHAMDULILLAH,KAMI DA PN SLAMAT SMPAI KAT BAIDURI,,

note**sampai ble la ko syik nak sesat jek,,sebab tula kete pn xbrani bawak,tkot sesat katenye**

No comments:

Post a Comment