them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Wednesday, April 27, 2011

hati saye tak neves sangat

assalamualaikum,tetibe jek aku ni.entry kali ni apsal aku rase tak neves?aku mang neves pon tok exam kali ni.hoyeaaahh!!!(macam bagos dah ni) hahahah;D aku slalu jengok blog aku tapi malas updtae.kena paham dengan perkataan 'malas' dengan aku yang akan dipisahkan tak lama lagi.hooho

ok tadi on9 Fb jap,pastu ayu(member dari kecik,belasan tahun xjmpe beb!) chat die suh follow blog die.yeah ayu,pasni ana akan jadi stalker terhebat selaen kat FB hahahah;D

ok lah,study week 14 hari,4,5 hari aku balek umah.then aku balek shah alam for study.study lasape kate aku tak study.sambil2 otak aku tepu(penuh sangat info,memori full) aku maen plant vs zombie.nak tau,aku letak name 'Farhana' sampai skang xmenang lagi.lagi 5matchs lagi.aku letak nama 'lalalala' aku dah senang kalahkan zombie tu.(ok,sebelum ni aku tengok jek orang main game tu sebab kalau aku maen aku akan addict!)dapat pulak tetibe maen game time2 nak exam mang baguslah!

oklah,aku letak jadual exam aku:
28/4(thur)-hubungan etnik
29/4(fri)-retail operation
30/4(sat)-personal selling
3/5(tue)-managerial economy
5/5(thur)-retail merchandising
7/5(sat)-supply chain

aku tak neves sangat dengan paper HE,operation,supply chain.hahahaha

peeps!:aku tertipu...~
mode:doakan aku berjaya dengan jayanya dan lulus denagn cemerlang!.aminn
sayang korang!;D

No comments:

Post a Comment