them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Thursday, March 24, 2011

hope everything going well

aku sedih,emm tadi abah kol aku die cakap yang kak jieha kol die,bagitau angah masok wad.
emm aku sms k.jiha tanye pasal angah,die cakap mang angah masok wad.nak start demam,menggigil,emm de bengkak,,,tapi tekanan darah normal alhamdulillah.ope angah cepat2 baik and cepat sembuh.:')

ya Rahim,
sembuhkanlah sakit abangku ini ya Allah,
sesungguhnya aku amat menyayangi abangku,
aku pohon padaMu ya Allah semoga abangku dalam keadaan baik,
juga pada kedua ibu bapaku yang aku amat kasihi dan sayangi,
sesungguhnya jasa dan pengorbanan mereka amat bermakna bagiku,
aku amat sayangkan keluargaku ya Allah,
eratkan hubungan kami ya Allah..
hanya Engkau Maha Mengetahui tiap satu perkara itu ya Allah.
kepadaMu aku memohon..
makbulkan lah permintaan hambaMu ini,amin ya Rabbi..amin ya Rahman..

peeps!: ;')

No comments:

Post a Comment