them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Saturday, March 5, 2011

ready to smile!

assalamualaikum..emm aku rase kan aku ni emo la.tetibe jek nak marah kan?kenapalah aku ni,masalah kecik jek..i just forgive what her did.small matter.aku tak nak ada rasa yang jahat2,rasa yang boleh buatkan hati aku sendiri tak tenang.just fokus untuk study tuk test Managerial Economy,then slide for CTU,pastu case study Supply Chain.ye!Farhana,kamu kena rasa gembira dalam hati.ho need to emo2.pikir rasional ok?btw thanks kat Tikah sebab sudi tumpangkan bilik untuk aku menginap.haha menginaplah sangat.emm bes2,member2 sume ok,tapi kaki aku melecet sebab pakai kasut Crocs yang beli longgok kat DC uitm RM5 tu,aku beli saiz 9,tapi still tak muat,even aku try mula2 muat la jugak.(ke cover line).emm aku pon beli lah kasut lain.hahhaha
(macam banyak duit jek kan,padahal..~) emm aku nak jadi pelajar yang berwawasan,jangan pikir negatif,remember!think positive!ting tong~

pastu ape lagi ek?emm thank kat mak ngan abah yang baik itu.*wahai syaitan2,janganlah menghasut aku ok?emm actually dah buat meeting,emm disscussion tuk rumah ni.aku sayang ko tau wahai rumah sewaku!emm tak jadi nak pindah,pikiran emo yang ditambah serabut2 setelah dihasut oleh syaitan2 durjana,aku rasa sume orang jahat.tak baik tol.aku pon bukanlah baik sangat kan?:) emmmmmmmmmmmm lalallalala~





peeps!:Alhamdulillah,Allah Maha Mengetahui setiap sesuatu itu.
jauhkanlah hambaMu ini daripada hasat dengki..mintak dijauhkan..
aminn:)
mode:lapa lapa lapa lapa!

No comments:

Post a Comment