them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Monday, February 28, 2011

cita2 ku

assalamualaikum,
hohohoho aku baru rase yang fesbuk ni agak serabut sket tentang layout die.huhuhuhu *apsal aku suke merepek ni?emm ha!sebelum tu,trima kasih kat azyan yang sangat comel itu sebab berjaya teman aku pegi pekeliling nak balik pahang.kamu sangat baik:) and kat mak,abah,kirul yang sudi melayan Ana yang mengada ni,yang macam2 jenis angan2 yang dia suka cakap.mang baik!:)

aku dah rase yakin jalan sorang2 ni mulalah,kaki duk gatal jek nak kua g window shopping takpun hangout dengan kawan2 aku yang baik dan comel itu.(azyan and tikah):p aku ni bukan ape,mang semenjak aku rase aku tak layak jadi doktor dengan cikgu(cita2 ku yang tak kesampaian),aku mang minat gegila pasal entrepreneur ni.business oh business.you make me crazy larhh.:D

aku kadang pun tak paham dengan aku ni,suma jenis bisnes nak buat,padahal skang ni takde satu pun bisnes yang aku buat.nanti kalau jadi realiti,insyaallah aku bagitau bisnes ape.*lagipun nak simpan duit beli kereta.ecehh.~ kalau ade sape2 teringin nak bagi modal tu,aku on jek.asalkan nak kasi....emm wah,tak sabar nak ade bisnes sendirik ni!

peeps!:doa2kan lah,emm tak sabar nak belanja family guna duit gaji sendirik.:)

No comments:

Post a Comment