them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Wednesday, October 26, 2011

deepavali. (:

assalamualaikum,and vanakam!

arinikan deepavali.hmm.tetiba pulak aku teringat zaman kecik2,which aku nagn abang2 aku,adek laki aku,kawan2 kat situ pegi baraya deepavali kat Taman Bukit Kemuning,Shah Alam.(time aku ngan family tinggal kat situ)bes wo00!

aunty2 and uncle kat sana mang sporing habes.kitaorang siap bagi salam lagi.tak tau nak greet diorang macamana.hahhaha:D tapi mang syok.kitaorang mang kalo oleh setiap jenis perayaan pegi!
woh00 terbaeklah kan?:) emm diorang the indian uncles and aunties providelah macam maruku,snack2,as diorang tau kami ni memikior jugak nak makan yang laen tu. and they provide air kotak,or sunquick ke,or air sirap ke.mang beslah kan!:)

but skang ni time deepavali,aku tak tau nak raya deepavali rumah sape.siyook weh raya banyak perayaan kat Malaysia neh.

ok,btw HAPPY DEEPAVALI kat those yang celebrates!!!(((((:




regards,
farhana suhaimi


No comments:

Post a Comment