them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Sunday, October 23, 2011

tinggal sorang2

assalamualaikum!

huwaarggghhh,bosannya tinggal sorang kat rumah sewa ni.penyewa2 kat Apartment Baiduri ni dah lah baek2,takde pon bising2 yang buat aku tension.(credit tuk apartment Baiduri) yeah!:).
dulu ade la penyewa vitenam kat level atas ni dok memekak.skang ni dah takde.means really senyap kat sini ok?

so,apa yang aku buat bila tinggal sorang2 macam siput sedut ni?
-sapu sampah
-masak(memanglah,aku yang lapar kot)
-makan
-mandi
-cuci tandas
-facebook
-blog
-youtube
-buat resume and cover letter(for practical soon)
-akan buat assignment customer service.(yelatu)
-iron baju untuk esok!(tah bila)

pukul petang2 baru aku buat semua ni.bagus kan aku?heh~
(dasar femalaZz!)

makan pon 2x da xsampai 5 jam.haha.mang aku makin gemok!



peeps!:entry pon agak membosankan~~~

regards,

farhana suhaimi

No comments:

Post a Comment