them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Wednesday, October 19, 2011

nak cite pasal customer service jadinya

assalamualaikum!

tadi actually kelas untuk subject visual merchandising kena select bad and good display kat SACC Mall shah alam. kitaorang pn pegila berjalan dengan setiap sorang satu kamera.semua semangat nak snap pic kedai gamaknye.haha (aku lagilah:p).pastu first si kak zati nak try snap pic kat chocolate circle shop,boleh plak staff die macam takde adab tau.kalau xboleh tangkap gambar sekalipon,tak boleh ke bagitau elok2.ni tak.aiyoo..kama pun kena gak tadi.padahal dia masok kedai tu nak beli chocolate jek kot.tetibe dia kena sekali.what the wallpaper?bad customer service!padahl kitang banyak kali kot pegi situ,macam bagos jek staff chocolate circle ni.

tapi ada jugak shop yang provide good customer service.like Kedai Perabot Kian Classic.their staff mang agak professional.mang jauh beza ngan staff kat chocolate circle tuh.make up jek lebih kot.kat Kian tu,diorang siap cakap,nak snap pc snap la.masuk daam,tengok product diorang.ok la,even ceq tak membeli tapi service diorang ok deyyhh.:)) what the customer want is satisfaction.cewaahh~~
pastu kat SenQ pon not bad jugakla customer service diorang.handsome plak staff depa.hahah
pastu takde buat apa dah,kitaorang pon pegi makan.yeay!:)




i love lemonade,iced lemon tea and teh tarik iced special





ni ceq punya lunch with i love lemonade!






hak ni kak zati punya!



hak ni plak dayahh punya!



*we had our lunch at Noddle Station Sacc Mall.:)


em kesimpulannya,sedap!and aku kira tak bape suka mee.tapi tadi actually tertaik kat drumstick dia jek yang aku take order that meal.hambek kau tak kenyang!haha pastu duk meraba raba pinggan orang lain nak curi makanan diorang.haha


peeps!: customers are right to tell their right.:)








si kecik ngan si besar amek massage jap sebab penat.


regards,
Farhana Suhaimi

No comments:

Post a Comment