them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Friday, December 30, 2011

aku dah maafkan

assalamualaikum!

kan aku kate nak balek kan?ok aku tak jadi balek.even aku plan, xjadi jugak.
banyak mende yang aku fikir.buat aku rasa bersalah.aku dah bagitau mak yang aku balek paas exam.

aku rindu kot kat family. :') hey sape yang kata aku tak rindu?aku tau dorang pon rindu aku and risau tentang aku kat sini.huehuekhuek ^_^ hmm.sentap?eh apa tu sentap?aku cari maksud kat dictionary tak jumpa pon.:D

aku kadang tersentap jugak dengan sesuatu perkara/kejadian.tapi bila difikir secara matang?kenapa aku perlu sentap dengan perkara remeh temeh?ehh tapi kan...???

so dear ladies and gentleman,
aku nak bagitau yang if ape sape yang buat salah kat aku,or sewaktu dengannya,aku dah maafkan korang.insyaallah.:')

so now,takkan tahun 2012 nak prematured lagi?hey fana stop being like childish lah.
umor pon dah nak tua.erkk?ok back to the basic.aku suka bermuhasabah diri bila aku dalam berduka or etc. aku pikir dalam2, amek yang positif,sepak yang negatif.
hey fana u should not be selfish!takkan nak pointing fingers to blame others jek.hey come on lah.

mintak maaf?nampak macam senang tapi susahkan nak sebut?kalau cakap main main bolehla sambil gelak gelak.takpon time raya pon kekadang bukannya ikhlas kadang tuh.tak pon just says,"selamat hari raya,maaf zahir dan batin".too common.

so,aku di sini mengajak kamu kamu dliuar sana,jom legakan hatikan dengan menyebut
-
-
-
-
-
-
-
-
"aku minta maaf".


bak kata pepatah,

-"memberi itu lebi bai daripada menerima"

-salah satu pesanan Dr.Fadzilah Kamsah sebelum tidur adalah memaafkan semua orang sebelum tidur.sambil tu boleh cuci hati,polish bersih bersih.=)
banyak lagi yang kita boleh buat and amalkan, boleh klik kat sini

-lagi satu yang aku baca, memaafkan tu satu amalan mulia, boleh klik kat sini pulak

jangan offended with me.hehe

ok,continue study fana!


peeps!: i heart all of you lah.aku pon nak jadi baik.sape nak join?=)

No comments:

Post a Comment