them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Friday, December 16, 2011

si penggatal #2

assalamualaikum!

arini besday abah ke-53.
HB abah ;)
hehe

semalam aku ada 3 test.perghh,gilak kentang putar aku jawab.
gugugugu..
arini pon test,test PD.
pastu ada kelas retail entrepreneurship.
walaweyh besnya lecturer ni.
sporting seyh.
siap bagi tips lagi kat kitarang pasal cintan cintun ni.
what the best part of her saying is,
"kalau korang,yang pompuan ni takde boyfriend kat U skarang ni,
means that possibility korang nak jadi ANDARTU is 100%!"
o.O?hahhh?betui ka?mampuih.agak terasa di situ.
waduhh..aku skang dah 22,lagi sebulan besday aku, means aku dah 23!
gugugugugug..
target market@target kawen aku is 25 atau pon 26.
alamak!camne nih?
aku dahla tak reti nak jadi perigi cari timba.
aku reti mengkakukandiri aku jek.
wat muka cencorot bila depan laki.
aku les?oh tidak sama skali.
obviously aku tak ready nak ada relationship.
apaakumengarutnihaaa?

dahla malas pikir sal cintan cintun ni.
the previous guys teach me a lot bout relationship.
about man.
nantilah ek?
apasalakuemosemacamnihaaa?
yang mana aku?


ok.aku taruk only a photo bukti kitarang pegi penang.
weeee~


peeps!:banyak lagi assignment.who want to accompany me to do my assignment please raise your hand!!!!-gilak-



No comments:

Post a Comment