them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Friday, December 9, 2011

pilihan ku?

assalamualaikum!

im currently at chenor, pahang.
dun't be jealous ya!hahaha
ada tak sapa sapa yang boleh bagi pendapat tuk saya?(cehh kata ganti nama ku..:p)

meh saya nak bagi situasi.sebenarnya asay agak keliru dengan pilihan hati saya.
ngeee~~~

situasi:

-saya dah final year.semester depan saya akan praktikal start awal bulan 2.(for 5 months)

-TAPI!saya ada dua paper lagi yang harus diambil.

-saya punya KEPUTUSAN,praktikal dulu baru amek short sem.

-tolak campur darab bahagi,at da last, saya terpaksa mintak praktikal kat MPH Mid Valley.(saya da gtau manager yang saya nak praktikal kat situ)(saya mang teringin nak praktikal kat MPH,tak tau kenapa?

-insyaallah kalau saya betol2 dapat MPH mid valley, anda rasa saya patut pindah ke?

-saya tinggal kat apartment baiduri seksyen 7 skarang ni.

-kos tuk pergi balek SA-MV@MV-SA=rm7.50/day

-saya kena buat thesis pulak.takot ulang alik cuma memenatkan ajek,takde masa buat thesis.

-kawan saya study kat UM.dia duk umah sewa area2 situ.umah sewa sia dekat dengan MV.

-kos pergi balek UM-MV@MV-UM=rm4/day.

-sewa rumah baiduri will be rm125/month(excluding utilities)

-MPH ada bagi elaun.bolehlaa.

-saya sayang nak tinggalkan baiduri.:(

-saya cuma khuatir akan short sem saya.....

-saya dah kabur...........................

-now i am suck!



3 comments:

  1. actually u hv the decision right?? heeee....
    teroskan je ngan plan ko... da chantek da ak npk...

    ReplyDelete
  2. but i need opinions.
    my parent say, nak pindah lagi better.
    but short sem kang camne?nak duk umah sape?huhu
    ko mang prihatin sayam:)

    ReplyDelete
  3. sayam,aku tak pikir lebih jauh.
    yang aku tau boleh naek bas, but bodohnya aku tak pikir kos berapa.
    bagus kan?
    itulah aku...........huwaa

    ReplyDelete