them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Friday, December 30, 2011

nak balik ke tak

assalamualaikum!

entri aku yang previous ni kata aku tengok kpop 2 hari.mang pon sampai nak muntah hijau dah.aku rasa sangat membazir masa.padahal rabu mgu depan dah nak exam dah.

hmm aku rindu kot kat kampug.aku dah wat decision tree dah ni.eh ni bukan subject quantitative analysis ngerti?? aku rasa better balek ke kampung halaman aku.bosan gile aku dok sini.cam orang gila.aku bosan,bosan, dengan sikapmu.aku sudah tidak percaya padamu lagi..~

ok aku mang xreti nak buat keputusan kan.mesti ada orangcakap "ala fana,nak balek,balek jeklah.tupon susah." hmm biasanya aku kalau balek rumah slalu unplanned.kira kalau plan pon dah last minute.ok,aku mang complicated.actually bagitau mak,nak balek pas habes exam.tapi memikiorkan aku ni banyak dosa,so aku nak mintak ampun or restu dululah dari mereka.abah ngan makbefore aku exam.

mak,bukan niat ana taknak balik tau.ana ingatkan duk umah tak boleh study.tapi boleh jek ana rasa.so,ana nak balek esok.banyak mende yang BIASANYA aku plan,tak menjadi.
so,doakan aku dapat balek tau.aku teringin nak blanja family aku.aku dapat duit adalah dalam bape rat.. hasil daripada kitarang niaga kat fakulti.so,aku nak blanja mereka,hmm kfc or pizza?mane lagi bes and mengenyangkan?emm better blanje makan kat restoran kan.banyak kot restoran sedap2 kat temerloh.emm pastu barulah aku rasa tenang sket.hehe ^^"

plan yang tak menjadi minggu ni:
-shifa (member study poli johor) plan nak datang sini.nak celebrate bday dia 31/12 ni.
tapi tak jadi....
-aku beria plan ngan azyan (member study uia),plannya aku pegi uia katanya nak ajak study kat sana.lepas si shifa kata tak jadi datang.sambil2 mana tau dapat kenal ngan budak uia.#statement cam hapee tah.
tapi tak jadi sebab azyan nak pegi cheras umah makcik dia.dia suh datang sabtu.ala,aku nak start study esoklah babe.hehe
-nak ajak sape teman study.but sume not available.means dorang ada yang balek kampunglah,bla bla bla.

so,apa lagi fana.go to sleep lah maria!doakan aku dapat balek eh?
hee ^^"


peeps!:blog aku semakin kusut dan masai.~~~~

No comments:

Post a Comment