them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Sunday, November 7, 2010

akupuntaktauapetajukentryaku

salam..tahlaa..
arini wa rase urat kentut wa agak terjejas!haha tak senonoh!;p
emm aku rase epi bile Mr.M tetibe privacy chat ngan aku.tapi kojap jek..die da tido sebab penat katenye.aku cam beselah "wakkk..wakkkk..oitt laa ilang da?tdo la ni"haha.aku suke and selesa ngan die.'pergghhayat cam hHHape!' takde la selesa berkawan jek.aku miskol Mr.M ni pon tak angkat.adehhh..dalam privacy chat td aku tanye lah "rajin on9'' then die rep,''umah da pasang tenet hehe''hahha rajinla Mr.M meng'on9' pasni haha;p sempat die wish gud luck kat aku h0h0.gila pasan aku nih.apelah si budak gumuk ni..-_-*v

tahla wa sebenornye takde feel kat mane2 laki skarang ni.tapi wa takot bile lalu lalang kat kedai makan seksyen 2,kat atm bank islam kolej Jati.pergghhh,,aku rase laki tak pupus lagi!gila ramai!
bukan pe,aku mang takot and agak berhati2 ngan orang laki ni.so jalan pun tunduk jek muahaha;p

tadi pun wa ngan dayah g atm kolej Jati pun jalan kaki.malam2 mang kalau nak g sksyen 2 jalan kaki.hahaha pas makan pulak tu mang rase lemak wa hancur.hahaa(aku pun tak tau nape aku gelak;p) then pegi beli obat gegat,,ehh silap obat gg safi,anti kaviti.aku nak cari yang kecik no ado..yang adoo yang besar punyee~~rm5.60 melayang di saat aku hampir muflis!-_-
haa..melayang lah sangat pastu tetibe aku cakap kat dayah aku craving makan kfc ke pizza ke etc.tah tetibe kaki aku terpegi kfc tanpa sedar...'kononnye'..terbeli lah dinner plate(pulak tuh) air ice lemon tea.dayah snack box A.(gila aku oun tak tau time musim buah a.k.a musim final nafsu serakah aku untuk makan membuak2!~~

aku pun tak taulah hhHHape nak jadi ngan aku nih.aku actually tahan mood nak balik jek ni.tapi aku rase cemas+takut+susah hati bila ade news kat paper pasal accident bus.wa seram sejuk mo naek bas 14 aribulan ni.hmm pray that nothing happen among my journey to back to my hometown :) aminn..mak abah adik2 aku,orang kampung mesti tak sabar nak tunggu aku balik.hahaha~~;p

adooiii senin ni wa ade taklimat plop pasal traing mydin tuh.adooii malas tol mau pegi.attendance are cumpolsory plop tuh.pegi jelahh pastu wat muka slamber tah dengar 100% ke tak nanti.hhaaha

p/s:aku banyak nak cerita ni.beselah "when my heart says something''mang banyak cerita.nantilah.nasib jari jemari aku malas sket mau taip.haha xD

No comments:

Post a Comment