them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Monday, November 1, 2010

muka buku bersama sama glob

salam..
emm aku ni nak exam lusa tapi still wat muka tak bersalah."wahai farhana!ingatlah mak ngan abah kat rumah tu.jangan malas2 ok?keep in studying.u are not loser.you must know it. :)"..sapa yang bekata kata itu?mestilah hati aku.tapi sang syaitan itu selalu pengaruh aku supaya tidur,online dan tidur.aku duduk sini jarang keluar.rimas sebab bising.haa..aku mang tak suka bising.but doesn't mean aku ni anti sosial ok?tapi sekarang adalah masa yang serabut untuk keluar shopping2,jenjalan ngan sewenang wenangnya.

emm aku dapat rasa asyik2 muka aku yang bukak muka buku bila time bukak laptop sambil online.tapi,kenapa aku bukak muka buku?
-muka buku ada bagi info untuk aku share2 note daripada kawan2 maya.idea diorang sangat bernas dan menarik untuk dibaca.aku mang respect diorang2 itu.:)

-aku suka tengok video2 pelik,funny,berunsurkan peringatan,apa2 video yang aku rasa mang bes :)

-aku mang suka tengok gambar.dari dulu pun,aku akan tengok gambar2 kat album orang.sebab macam expression,macam2 possing,cantik,encem,cute atc.mang aku suka! :)

-tu jelah the best way nak connect dengan member2 aku and kawan2 maya baru.almaklumlah,kredit aku selalu rm0.00 sen celcom bagitau.kengkawan pun selalu online.kadang2 boleh komen2 PEDAS dengan kengkawan,chat ke..blablabla..(membebel plak).
-ha lagi satu!ada quote for everyday.wah,mang bes baca quote bagi orang seperti aku.and from there aku boleh bagi motivasi kat diri aku sendiri.:)

dan..kenapa aku bukak glob?

-blog aku cantik kot..(huh..pasaan betul|-_-|)..:)
-aku mang suka menaip@menulis banyak2.sebab aku je kot yang baca disamping B kesayangan aku yang amat memahami itu.:)-aku ingat nak tulis cerpen kat glob.tapi masa takde lagi.sebagai orang yang kuat berangan,kuat berimaginasi,mesti ada kisah kau dan aku yang nak ditulis.:)
-ha!sebab glob ni merujuk kepada 99% aku.hohoho.kenapa aku cakap 99% jek?yela kat glob ni hari ni aku cakap lain.sok cakap lain.pukul sekian sekian aku cakap lain.(errk..ada ke orang yang mo0d die sama jek setiap masa?perasaan die macam mana?) :)
-nilah masa untuk mengkreatifkan diri.tapi yang luahan hati aku itu betul.aku tak sabar nak tulis cerpen seyhh!!:)
-kadang aku skodeng jugak blog2 orang lain.mana tau dapat ilmu baru.aku kan kurang pandai tapi tak bodoh.heeee :)


p/s: on9 muka buku,glob tu boleh...tapi jangan sampai kerja lain pun tak buat....kan kan??
jika tidak,anda.kamu.kalian.mungkin dalam bahaya!














**sambil surf info pasal kulit sensitif,ekzema,alergik..etc**

















"weh gumuk!studylah.......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

No comments:

Post a Comment