them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Friday, November 5, 2010

serve to me right!

salam..
hhahahaha sape suruh makan udang wahai FARHANA??kan da gatal..degil betol..
tulah akibatnye memandai jek makan.xD ala aku bukan ape,tadi tengahari pegi umah makbik si Azyan ni.berfoya2 sambil tengok Arham yang cute tu malu2 kucing.meooww~~meoww~~gagaaga;p sebelum tu jumpe kat bawah jap,ingat nak bayar bil air(outstanding) tu,owner da kasi duit da pagi tadi suruh bayar.haa tengok!!ngam tak aku ngan owner??gagagaga;p pasan gile.emmm tapi office Baiduri dah tutup so aku beli lah lauk ayam kari pastu.wah..de mamat cam lembut ni pandang ngan penuh pasaan.hhaaha.again aku pasan.takdelah muka die pun lo0k familiar bagi aku.tah die pun tgk aku cam familiar jor.tahla tapi ka mane tah??

ha pastu nak dijadikan cerita g la lepak umah m.bik si Azyan ni.blok jek laen tapi level same.dah sampai aku rase nak balik,aku pun gtau aku nak balik.ade Dayah skali mase tu.pastu tetibe Azyan tanye aku "Fana,ko makan rebung x??" "makan"aku pun jawab.ingatkan kenape,rupenye m,bik si Azyan ni bagi rebung masak gulai kat aku.pergghh mang terharulahh~~thankz m.bik!

aku sorang jek yang makan sebab Dayah takmakan.pergghh mang agak jiwa kacaula kan,tengok udang2 berkeliaran kat dalam bekas tapawe tu.aku rase neves+piki2 3 kali jek.mase makan ngan Dayah aku control,makan rebung jek,bila die dah siap,aku pun terus ngap!ngap!ngap!
sampailah aku rase aku telah melakukan satu kesalahan kat badan aku!!adehhlaa..-_-

ku tunggu mase jek badan2 aku ni naek ruam ke tak.adoii mapoh r gini.waa sangat serba salah(padahal sume ko ngap!)wa baru kate tak mengidam nak makan.mang wa tak mengidam pun,tapi perkataan 'ter,,,,,makan'itu muncul.heh heh bersedialah untuk disunting..ehh disuntik wahai FARHANA..agaggagaga xD

p/s untuk aku:ni pun dah mula rase suam2 kuku jek badan ni..-_-
atiee:sori..aku silap sebab share video tu.niat aku just nak bagi peringatan jek.takde niat nak mengaibkan si mati.aku da remove da video tu:) thanks for remind me..
m.bik:sedap seyhh m.bik masak.credit to m.bik! ;)
Azyan:wehh nanti jumpe lagi tau??gagaggaga;p
k.jieha:nanti Ana try cari lagi n skodeng2 iklan rumah sewa k??tapi mostly nak 2 orang satu bilik.tape chaiiyookk!!;p

aku again:hmmmmmmm..3 orang ni bace ke blog ko??haisyhhhh~~-_-

No comments:

Post a Comment