them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Thursday, November 11, 2010

tahniah untuk adik aku

salam..
alhamdulillah,segala puji hanya bagi Allah s.w.t
adik aku yang ke-6,NURUL SYAQINAH BINTI SUHAIMI pelajar SEKOLAH KEBANGSAAN JENGKA BATU 13,MARAN PAHANG telah berjaya mendapat 5A dalam UPSR 2010.(skema gle ayat)tapi xpe,aku memang bersyukur sebab Qinah dapat jugak ikut jejak langkah kakak dia untuk dapat 5A,yang pasti bukan aku.sebab aku dapat 4A 1B jek(Sains aku B!)heh.ikut adik aku yang cool,simple,and pasif sket dat is NURUL HIDAYAH BINTI SUHAIMI.tepuk tangan hahaha..

emm xdela aku tumpang gembira untuk adik beradik aku yang berjaya.aku?syhhhhh~~abah kate nak suruh Qinah mintak sekolah SEMSAS macam Ida..Ida taknak sebab Ida bosan nanti asyik tengok muka Qinah.(xpelah adik ko jugak!:))
mula2 aku macam nak suruh mintak MRSM xpun KTK a.k.a Kolej Tengku Kursiah.(macam aku pulak parents Qinah ni!)hHHapelahh aku ni.emm ikut jelah abah suruh mintak SEMSAS.ok?:) nanti aku reti drive aku selalu jengok adik2 aku ni..sayang korang...:)
last but not least,segala pujian hanya bagi Allah...banyak lagi kau kena tempuh dik!


-Ida yang pasif,blur kekadang n cooL-





Qinah?of cos yang pakai selendang itu.
seblah dia Qirul adik aku bongsu.
2lagi 2 pupu aku.


your sister,
-NURUL FARHANA SUHAIMI-

No comments:

Post a Comment