them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Saturday, February 12, 2011

am me so ridiculuos?

emm......
aku rasa aku ni jahat lah..mulut cam longkang.pangai tah macam apa tah.cubalah jadi positif sket..
aku memang jahat kat orang even dorang baik dengan aku.kenapa aku ni?kenapa?kenapa?!

aku rasa macam tak baik betol aku ni.emm yup!aku mang agak jahat kalau bercakap.kadang tu tak pikir pasal orang lain.asyik nak orang pikir pasal aku jek.tak malu!emm aku rasa bersalah kat ramai orang.maybe termasuk yang baca entri aku ni.peeps!maafkan aku tau.i really2 sorry because sometime aku agak ego.yup!aku memang ego.aku sedar.aku tau,dan aku perasan dah lama dah....

emmm so disebabkan tu,insyaallah dengan izinNya aku nak:

>jadi hambaNya yang bertakwa,solehah.

>banyakkan buat amalan2 yang baik,berfaedah.

>kurangkan bercakap tentang perkara yang tak berfaedah.

>kurangkan mengumpat.

>kurangkan merungut.

>lebihkan bercakap perkara yang ada isi yang baik dan berfaedah,

>jadi seorang insan yang sederhana di dunia ni.

>kurangkan membazir,beli barang2 yang tak patut beli.

>perbaiki komunikasi aku sebab aku kadang susah untuk berinteraksi,nak pulak time orang ramai,atau nak terangkan sesuatu perkara.

>jadi seorang yang rajin dan positif!

>jadi anak yang baik dan taat,adik dan kakak yang bertanggungjawab,kawan yang sentiasa ada bila sahabat aku memerlukan seorang teman untuk berbicara.

>aku nak lagi ramai kawan.

>AVOID NEGATIVE THINKING AND BEING PREJUDICE TO ANYONE.

>jadi budak iaitu NURUL FARHANA yang bagus!


P/s:
*please support me.i really need your positive support:)
*doakan ianya menjadi realiti.
*im not to be perfect person,but i hope those things as to complete myself.


-as i know 'HE' always be there to guide me to do the right thing for sure.:)-

No comments:

Post a Comment