them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Sunday, February 20, 2011

mengada.

oh,aku sangat mengada.aku tau.huhuhu emm before that assalamualaikum.:) pasni kena bagi penuh tau.jangan tulis 'salam' sebab ada maksud yang lain.nanti aku bagi link dia.insyaallah.tolotng ingatkan aku ye,bak kata Ana Raffali.emm ada yang nampak lain ke kat blog aku ni?any comment just drop kat shoutmix sebelah ye.takpe aku tak kisah.:)

emm dah lambat dah ni.esok pagi2,aku ada test untuk SUPPLY CHAIN MANAGEMENT.waa!aku baru baca chapter 1 jek,tu pun tak habis lagi.jap lagi study lagi sket,then iron baju pastu tido!esok nak puasa ganti.
ayuh ramai2 ganti puasa!:)
aku baru 3x ganti termasuk esok.eheheh=_=v
esok open book test.even open book test pon,aku nak cover jugak sket2 as tuk backup test aku kalau dah susah cari jawapan sok.eheh.cakap pandailah nyah~

k,doakan aku dapat jawap test dengan jayanya tau.and tqsm kat sape2 yang doakan aku.semoga dibalas dengan kebaikan nanti insyaallah.


peeps!:time to study now dear,,

No comments:

Post a Comment