them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Sunday, February 27, 2011

mana tau?

assalamualaikum..aku gumbira sangat2 sebab dapat enjoy vacation for 3 days and 2 nights.wohaa!vacatioon lah sangat kan.even kat rumah takde air tapi aku still wangi.hahahaha
perghh bes sangat balek rumah!:D emm boleh lah nak lepaskan rindu budak bajet anak tunggal ni.:p

tadi otw abah,mak ngan kirul nak hantar aku pegi station bus Temerloh,tiba tiba jek aku tanya kereta apa paling murah setakat ni.fuyyoo~see?aku dah berangan dah dapat beli kereta sendiri even im not have my own saving ke hape ke.hahahaha yang penting berangan itu perlu.:) pastu abah cakaplah,kereta Viva lah setakat ni,sebab kancil takde keluaran baru.emm aku dah sampai rumah sewa kat Baiduri ni pn mengGOOGLE lah senarai harga kereta lah,what so ever.~
hmm mana tah aku nak dapat duit ni?sorry aku mang suka berangan yang mewah2.erti kata lain aku mang demanding sketlah.oh sket jek untuk aku sendirik.so pedulik. emm aku pun lesen kereta+motor pun takde lagi ni nyah!warghh,macamana ni??aku senang nak bawak auto jek tapi nak buat driving test kena lah bawak yang manual.-_- hmm aku kenalah berani membawa benda itu.cool beb cool.(even aku ni mang jenis gelabah+kelam kabut+serabut sket).

emmm aku actually baru nak berjinak minat bab2 kereta ni.sebab dulu aku tak amek cakna pon.tulah dah susah.orang lain ada lesen dah boleh vroom sana sini.hohoho duit tu cari plan2.yela aku ni budak kampung jek,biasa2 jek,so aku kena plan2 nak berjaya.tak gittew?hahaha

erk,,membebel lah pulak kan.emm so aku kena belajar camne nak dapat duit(yang halal) and berusaha untuk beli kereta aku sendirik.hohoho boleh bawak mak abah and sape2 yang berminat nak naik kereta ngan aku.:) *minyak tu ehem2 lah ek..saya pun xkeja lagi.*
wekkk! perasan sungguh aku ni.hahaha yang penting aku mang muntah hijau,kuning,kelabu malam semalam.sebab apa aku pun tak tau...=_=*

peeps!:get ready for your presentation tomorrow.
have a googd good day :)

No comments:

Post a Comment