them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Wednesday, February 9, 2011

ini betul betul ni

perghhhhhh......sangat2 tak menyangka,aku terlihat satu scene yang sangat sweet tadi.a'ah mang baru jek tadi.:)

************************************
aku pegi amek gaji ngan dayah tadi kat level bawah from ana.pas ana bagi duit gaji kat kitrang,then kitarang lepak kejap kat tangga tu.so sambil tu,sebagai orang yang sangat suka pandang orang,aku pun pandang lah sapa2 yang lalu nak naik lift ke,nak pegi otw keluar dari baiduri ke...

pastu kan,aku adelah nampak dua orang mamat nih.sorang pakai baju kaler merah,sorang lagi kaer itam.yang mamat merah tu dok pegang kek secret recipe,yg itam pulak bawak kfc and makan bagai..then dorang pun nik lift............

pas habes kitarang borak pasal tempat aku ngan dayan kije part time kat pkns tu,kitarang pun naek lift jugak.da sampai,tiba2 ternampak dua orang mamat tu kat salah luar umah(umah kot sebab duduk kat apartment,tah bantai jek:p).aku dah syak ni,mesti ada pape ni.

then yang mamat merah tu pegang kek coklat besar punye(waa telan air liur aku)*_*v,ada lilin atas tu.yang mamat itam tu pulak ngah tunggu ketibaan budak pompuan ni.aku cam terdengar mamat itam tu cakap tah,dia suruh bagi ni.>refer to the kfc and so on<.budak pmpuan tu pun kuar,(dalam masa sama aku jengok2 perhati sambil otw balek umah) pastu mamat merah tu cam datang dari rumah sebelah wat suprise kat dak pmpuan tu.ya allah sweetnya laki nih!

siyes aku cakap,first time aku tengok adegan camtu.mang sweet gegila nak pulak couple tu mang sweet.aku dok tak benti cakap,

aku:waaa beesssssssssnyeeeeeeeeeeeeeeeee besnyeeeee!sweet gila weh.
first time aku tengok ni.(sambiil senyum2 kambing gurun)
dayah:mu carila pakwe camtu gop.......aku pong first time tgk camtu........
aku:besnyeeeeeeeeeee..sweetlaa..romantik gegila la.:D


soklan:bila time adegan aku pulak ni?hmm....may him come to me.who the guy?i don't know..
keep waiting and waiting and..........................................................................................w.a.i.t.i.n.g.

No comments:

Post a Comment