them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Tuesday, February 8, 2011

kenapa tiba tiba?

hmmmmmmm...
aku pun pening sbb ape aku rase touching sket di pagi hari ni.sket jek tak banyak.
actually aku ngantok,tapi camne ek aku nak cite.ce cite ce cite:D
(leh plak gelak)..............................................................

******************************************************************************
aku rindu mak.abah.itulah kerja aku hari2.tiap hari.aku nak tepon bagitau tapi aku malu,(pe punye anaklah ni).emmm aku baru jek siapkan assignment last minute sebab mereka(group member) tak nak caye aku cakap,assignment CTU kena anta pas CNY.dorang kate bulan 4.gila lame.tu submit video la.aku ingatlah even aku agak rajin.

pastu,aku bagitau semula kat B yang mang diz week pun kena submit bersamaan arinilah kot.kol 4pm kang.da soal siasat rakan2 dah.pastu da cabut undi,aku dapat topik rancangan pembangunan.aku blur.....subjektif tu.seb bek kadang2 aku ni agak ok,haha pasantan.
ika cakap email kat dia paling lambat pukol 12am.pastu aku wat kerja kol 10.30pm(semalam).
takpe aku mang jenis rileks.haha wat muka blur+tension+taktau pape.pastu kerah2 semangat,dalam pukol 12lebih(am) aku dah diap 7 pages including pengenalan+rancangan pembangunan lima tahun+kesimpulan.hahaha

disebabkan tu,aku jadi malas nak tido lagi.seb bek esok(kire tengahari ni)baru ade kelas.gila kentang putar betol.membuatkan aku rase member2 kat skolah lagi sporting+sekepala+gila2(aku duk sini jadi sopan sket).adelah berubahnye.eheh.

kesimpulannye,even aku agak rajin(vice versa) tapi aku rase amat penat sebab assignment ni sangat2 last minute.aku sangat2lah rajin untuk buat.lantaklah aku bedal.and sebabkan tu jangan pandang rendah kat orang.tak baik tau.:)

and aku rase nanti aku nak tukar layout,lagu and name blog aku.ape ek yang bes?

b4 dat,aku nak say *Kamsahamnida* kat my family,k.jiha n family,kawan2ku yang cun and sume orang yang sayang aku.aku pun sayang anda,kamu,mereka.:)


p/s:tidoolahh oi makcik gemok!

No comments:

Post a Comment