them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Saturday, October 9, 2010

air mata

wahhhhhhhh
mahalnye air mata aku,,
time ase boring gle,,
da lame xnges then air maye aku kua tuk cuci segala habuk2,taik2 mate,segale jnis serannge datang menyinggah di mata ku,,

dan situlah aku rndu mak abah,kirul kinah,ida,uni,angah,along,,,
so sebab tu aku bertahan tak nak tpon mak abah trlalu kerap,,
so nanti leh jadi 5 tong baldi air mata aku kumpul,,

so aku pn dengan rela atinye plus dengan banggenye suh air mata aku kuar,,
waa,,,bengkak bengakak mate ku yang sepet neh,,
hmmm mate sepet??idung kemek??
biala aku trme jek ciptaan ALLAH yang aku ase sempurna ni,
maybe lau terlalu cantik,aku akan jadi hambanye yang lupa diri,??

air mataku ni,,,,,,,,,berhntila kuar,,
da penat da cuci mate,,,,,,,,,,,
;)

No comments:

Post a Comment