them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Saturday, October 30, 2010

sengaja_atau_tak sengaja?



salam..
petang tadi hati aku mang rasa tercabar apabila selipar jepun aku whether dicuri,dirompak,dikidnap,atau disonglap oleh agen agen ex-housemate aku yang di kick oleh owner?aku pun kurang pasti...sebab bila aku tengok petang tadi kat rak kasut,it was gone!! haisyhh.....-_-*

yela selipar jepun getah aku tuh hilang lepas diorang pindah barang2 diorang.mane aku tak saspek?betapa aku sayang nyelah kat selipar jepun aku tuh.sebab:

-'footwear' paling sempoi and elegant bila aku pakai.
-aku sanggup tak beli selipar raya sebab selipar jepun getah aku tu 'co0l'.

-dari sem lepas sampai sem 3 masih takde cacat ceanya selipar jepun aku tuh.
-kaki aku dah berbelang sebab kaki aku dah sebati ngan selipar jepun getah aku tuh.
-mang aku sayang gilalah.aritu tertinggal kat kereta angah pun aku suruh anta kat aku.

hope sesiapa yang berkenaan silalah pulangkan bak kata misha omar kat aku.aku tak marah pun.please..mau nanges ni tapi still co0l fever.

nilah sample selipar jepun getah aku yang co0l itu!
sebijik!


p/s: rasa nak wat laporan polis jek.|-_-|

No comments:

Post a Comment