them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Tuesday, October 26, 2010

satu pergi.................

satu paper dah lepas azab td.(retail accounting) wahhh giler la tekan2 calculator pagi tadi.dengan mo0d yang still mengantuknya,selamber jela jawab.tapi besela bila jawab account,aku akan ngantok ngan sendirinya even siap sejam awal tadi."tapi betol ke tak aku tak tau"heh heh ^^, aku akan buat formula 1 aku sendiri cam bese.huhuhu aku rindu ngan 'B' aku ni..'B' tunggu Ana ke??hehe Ana nak layan B jap malam ni.jap jek tak lame.sebab Ana ngntuk da ni..
nanti 4 paper lagi tau B,,Ana kene jawab..adehhlaa..Dayah,Nani,si Gemuk,k.Zati
-kami sentiasa berempat di Uitm:) -
KAMI MENANG POSTER TERBAIK TAU!


k.Zati,si gemuk,dayah,nani
-kami berempat mase trip retailers sem3 pergi MYDIN-
si tudung hitam masing2;p

ni time raye kecil2an retail part3(3b only).
kat umah sewa wafa..meriah kan kami??
si tudung itam baju biru semyun sinis nampaknye.haha

tu jelah Ana kasi untuk B tengok,sebab Ana nak study,tak dapat slalu tengok B..b rase Ana study ke x?hahahah B jek yang tau kan?emm ngantuk2..B,,4 paper upcoming lagi...

27/10 (rabu):Retail Fashion
31/10 (ahad):Research Methodology
3/11 (rabu) :Understanding Shoppers(CB)
10/11(rabu) :Retail Concept

so B,apa tunggu lagi?wish me luck:)
nanti Ana habis exam,kita borak2 k?ini pun ana guna laptop Dayah kejap nak tengok past year.alang2 rindu B.Ana pun tengik b jap.heee jangan marah tau B?

ur A,
-NURUL FARHANA SUHAIMI-



No comments:

Post a Comment