them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Monday, October 18, 2010

::convert to exam mode::

whatever it is,aku kena jugak prepare awal2 untuk exam sem ni.aku tak nak maen2 lagi cam last 2 sem.aku pun macam dah paham environment kat uitm ni.so aku kena usaha untuk final sem ni.
sebab aku rase tak lambat lagi untuk aku study(even last minute study) and aku hope among the day until the due of the first exam,mood aku ok dan aku boleh fokus untuk study dan study dan study.
hal2 yang rumah sewa,aku tolak kebelakang aku dulu.hahhaha malsa lagi nak pikir.
last but not least,apa yang patot aku buat ialah:

::Doa
::Usaha
::Ikhtiar
::Tawakkal

korang korang yang nak exam pun,good luck and FIGHTING!!doakan aku berjaya jawab exam dengan cooL as u aLL.
p/s:dahla gi lah study nyee..berblog lagi pekejadahnyee,,**ehehe


No comments:

Post a Comment