them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Thursday, October 21, 2010

memaafkan?senang.melupakan?susah

bismillahirrahmanirrahim...salam..emm teruk kan aku sebab semua entry aku sebelum ni xbagi salam..
jahat betul aku ni...emm aku nak cerita pasal entry aku ni.

pagi tadi ada scene world war 1 antara 3 orang gadis.dasyat bebenor perang nye.tapi beselah si gadis hanya lebih kepada perang mulut di mana mulut si gadis2 ini sumanya menggunakan lazer yang tak dapat dikawal.ditambah pulak dengan sokongan padu pihak2 yang berkaitan untuk melihat si gadis2 ini terus berperang dengan rakusnya(amat menakutkan!).aku sebagai salah seorang gadis itu dengan menggunakan suara yang agak jantan untuk menghalang 2 gadis lain untuk berperang secara lebih sopan.(almaklumlah gadis lagi tu).nak dijadikan cerita,aku yang masih lagi mengantuk cakap"camnilah..ko nak settle ke nak simpan lagi?"..dan......tet tettt..masa da tamat...malas untuk kes ini berlarutan,banyak lagi kes yang perlu di handle,kitrang pun dengan izin Allah s.w.t kami cakap malas nak simpan dala hati..

ya..aku da maafkan salah dia..even sapa2 pun yang buat salah terhadap aku.jauh dalam hati aku..............aku mang dah maafkan mereka,kamu,kalian.anda.aku taknak simpan dalam hati dan taknak jadi seorang yang pendendam.............aku pun banyak buat silap kat mereka,kalian,anda.
aku pun pohon agar dimaafkan kesalahan aku.sebab,aku taknak terbawak sampai mati..
aku banyak lagi dosa...dosa dengan Maha Pencipta....

tapi....aku tak mungkin lupa tetang satu2 kejadian itu.bukan sebab aku tak maafkan.ye,aku da maafkan kamu semua.aku agak susah untuk melupakan sesuatu perkara..biarlah ianya menjadi samada kenangan,ingatan atau iktibar buat aku sendiri............

tentang rumah sewa,alhamdulillah....Allah makbulkan permintaan aku.walaupun aku selalu melanggar perintahNya.aku bukan hambaNya yang baik..............

p/s:aku akan tanamkan kepada diri aku supaya dekatkan diriku kepadaNya....kepadaNya juga aku kembali satu hari nanti...................................


No comments:

Post a Comment