them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Friday, October 22, 2010

hipoktitkah aku?

huhuhu..awat aku cam rajin je nuleh blog bagai walhal dop study ag neh??xdelaa..aku nak kasi jiwa aku betul2 leh fokus time study kang..wah..!!(^_^)

yee..aku da epi and back to normal.(aku xnormal ke sebelum ni???)huwaa...mang aku hipokrit,kate epi tapi dalam ati still ade teman.sedey jek tau nye..waa,,bes gle dpt berjuang same2 tuk komen kat wall faizal,photo album tikah and etc td.hahah buddies!!i really miss u guys so much.,please..when we wanna meet again??dup.dap.dup.dap

aku mang ngaku kadang aku hipokrit.aku cakap jek epi even aku ase empty with my soul.beselah aku,tapi aku taknak jadi sorang yang fasikh.about my blog?aku tau ada gak yang terkejot and akan kate"elehh..blog islamic je nmpak tp fana tu bukan cam tu pn....."..tuttttttttttt..mase da tamat.tapi siyes aku cakap,blog ni menggambarkan diri aku,which aku mang nk camni...kawan2,dari korang kutuk,pe kate korang doakan aku jadi perempuan yang baik?korang pun aku doakan cam tu jugak..:)
samela lelaki pun..:) aku malu ngan diri aku,aku mang jahat.aku suke wat jahat.tp bila aku da masuk U,aku pikir jgk,tak kan nk jadi jahat jek sampai bila2..aku mang jenis fikirkan masa depan.think for the futurelah kononnye..aku taknak lah bila aku tua,aku jadi jahil jugak...peace...:)

Bab agama:aku mang nak sangat2 improvekan knowledge aku pasal agama ni...aku siyes mang suke blaja pasal agama.which aku rase feel sangat and touchy la jugak.heee korang pulak??:)

Bab perangai:korang sendirilah judge sebab I'm most think that I'm to0 bad person.:)

Bab pakaian: aku tau pakaian aku macamne.apa aku pakai aku tau,aku pikir.Tok pun(mak kepada mak aku) adelah jugak tegor bab pakaian aku ni..aku terbiasa berpakaian begini.tapi,kawan2!doakan aku,,emm kita sama2 doa.mane tau aku akan berubah dari segi pakaian???:)

Bab fizikal: aku ase Allah ciptakan aku dengan cukup sempurna.aku tak kesah sape2 cakap aku tak cantik ke,hodoh ke,tapi jangan kutuk ciptaan allah yang aku rase sempurna ni.setiap manusia itu cantik,encem..nanti aku tulis maksud pasal cantik k?penuhla nanti aku mengarut:)

Bab mental: aku ase aku ni balance jek.tapi kadang ikot mood jugak.tapi ade jugak buddies aku kate aku giler,sewel,sengal,etc.hahaha my humans being pretend to be a joker maybe.haha takla.hussy2 sket tu beselaa..aku takleh tak fight mulut ngan korang.meoowww meoowww~
hahaha:)

Bap pe ag ek??menung jap...haisyyhhh(-_-*)v

No comments:

Post a Comment