them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Saturday, October 16, 2010

life teach me to be strong




tajuk jek dalam bi tapi entry ni aku nak tulis dalam malay language.aku rase mo0d aku agak ok sebab aku akan mengalami proses (marah+moody yang melampau) bila aku nak period.tapi time period aku takde pape pun heh heh..tahla tu yang aku akan alami if aku nak period.kalau macam girl2 laen ,i dunno.hmm refer to entry aku ni.how does life teach us to be strong?sebab aku tau aku bukanlah seorang budak yang kuat semangat tapi aku taknak mengeluh sebabkan tu.

aku rase hidup ni mang indah,yeah,life is beautiful..tapi yang buat kotornye sape??manusialah.(aku pun same).and again pasal rumah sewa aku yang tah bila aku berakhir dengan konflik yang tak sudah.ye,kalau korang nak kenal kawan korang ngan lebih detail,try duduk rumah sewa.huhuh takdelah aku cakap mang wajib duduk rumah sewa.but if korang duduk umah sewa dengan duduk hostel,satu kelas laen and that's why people say don't judge a book by its cover.yup.the quote is true.\sorang2 macam ragam and aku pun same jugak ade ragam aku sendiri.

tapi tulah kadang aku tak boleh jugak nak kuatkan semangat aku.which aku kena+terpakse cari orang tuk aku luahkn perasaan aku.dan bila aku kena penyakit alergik,aku jadi sedih gile,sebab alergik aku bukan boleh hilang dalam sekelip mata.kuilt aku memang sensitif.kadang aku jeles jugak tengok mereka-mereka yang kulitnya licin and takde cacat cela.tapi aku terima as aku tau allah nak uji aku.aku teringat kisah pasal nabi ayub a.s bila beliau kena penyakit kusta.aku xboleh jadi setabah die tapi aku belajar dari ketabahan nabi ayub.aku yang tak nak makan ubat.sape suruh.

mak,aku rindu sangat2 kat mak.abah pun.kinah.kirul,ida,uni,angah,along.even aku tak baik sangat dengan uni,angah along tapi dorg adalah adik,dan abang-abang aku yang baik.aku taknak amek port pasal gaduh2 ni.and that's why because im most prefer to silence when at home.aku selalu berdoa agar hubungan kami adik-beradik akan baik.takde masalah yang serius pun,tapi biasalah masa.aku tak salahkan masa.tapi aku harap akan datang nya masa di mana kami berborak dan tergelak terbahak-bahak.heheeh

aku harap exam kali ni,CGPA aku akan naik.aku yang malas,sape suruh.and.......


LIFE,PLEASE TEACH ME TO BE STRONG GIRL:)

No comments:

Post a Comment