them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Wednesday, October 13, 2010

aku kena jadi rajin,berubahlah wahai farhana


"malasnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!" ha,,panjang kat harakat dia?tulah aku.asyik malas,malas,and again malas.di samping buat xtau,aku mang malas nak wat sesuatu kerja.kenapa ek?? -aku rase aku da tanamkan sifat malas ni dalam otak,sebab tu aku malas. -da takde pun orang yang nak support aku supaya rajin.(mak abah slalu suruh tau) -tahlaa..aku mang suka rileks2 jek,like nothing happened(like assignment,test,bla bla bla) -aku+malas+mengantuk=memang tak dapat dipisahkan -aku suka tangguh kerja.even aku tau mang xelok,tapi itulah aku -aku malas baca buku(kalau rajin,agak aku dapat dekan x?) -o0ohh syaitan2 laknatullah,,jauhkanlah diri kamu daripada aku,, aku nak berubah jadi seorang yang rajin..........RAJINNYEEEEEEEE.......... please,but not me,,
conclusion: aku rase aku boleh jek berubah jadi rajin.tapi aku kena kuatkan semangat.sebab biasalah adat nak menuntut ilmu,mang banyak cabaran........

No comments:

Post a Comment