them

farnafarni.blogspot.com. Powered by Blogger.

sayang mereka!

they followwZ

Trafik Lalu Lalang.

Saturday, October 30, 2010

berusaha!

3 lagi paper.
ouchh!!
research methodology,consumer behavior,retail concept.
tapi?mane satu paper paling HOT?
op kos lah si RM itu.(bukan ringgit malaysia okiee ;p)
saya rasa tak keruan sungguh.
merayap
,merapu,merepek,,mengunyah,mematungkan diri.
seperti ini.-_-*v
saya rasa saya sangat
sangat sangat tak paham.
apakah?bagaimanakah?mengapakah?



oh B!
saya rasa
cool fever sementara tiba itu paper.
kenapa?
saya rasa saya tak rasa apa apa.
adakah saya seorang saja yang tak paham?
any answer B?
membaca buku adalah hobi di waktu final saya tau?
saya bacakah?
B!
saya terasa mengantok pulak.
sebab saya rasa time dah lewat.
saya baru perasan.
saya rindu B.
B jek yang paham saya.
kita akan ketemu bila saya rindu.

awak!
eh,kenapa tetiba saya cakap awak?
awak yang si mr.M itulah.
heeeeee.
rajinnya kol
.

tau dapat panggilan hangit dari celcom.
tapi awak dah mengantuk.saya tak.saya okiee^^

saya!
eh,saya pun kena?
saya kena tido.
nanti muka tua bila tido lambat.
tanda2 muka tua dah jelas kelihatan.
uppss..!!
sayakn nak jadi si budak matang.
ececeh...
hai lah badan,hai lah nyawa.
pergilah bersatu untuk tidur.
jangan
derhaka
kepada tuan tanah kedaung itu.

dia sangat mengantuk.
agagagagaga

have finished our bed time story.
so pe lagi?tidooo!!!!!!!

No comments:

Post a Comment